سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایبان برقی پارکینگ میخوای؟

سایبان برقی پارکینگ از سایبان های پر کاربرد است. هر فضای خانگی ،اداری،فروشگاهی و … نیاز به یک سایبان پارکینگ دارد. شرکت سایبان برقی متین با سابقه ای طولانی در زمینه تولید و اجرای سایبان پارکینگ، آماده ارائه خدمات در زمینه سایبان برقی پارکینگ به شما مشتریان می باشد.

مشکلات دیگر عدم وجود سایبان برقی پارکینگ کاهش عمر باطری و آسیب رساندن به آن بوده که کم کم باعث پیر شدن خودرو میشود.سایبان متین با در دست داشتن بهترین سازه ها میتواند مطلوب ترین پاسخ را به نیاز مشتری داده تا مشتری بنواند با خیال آسوده خودرو را در فضای باز پارک کند.

موسسات سازمانها، ادارت و … از جمله مراکزی می باشند که نیازمند سایبان برقی پارکینگ ارزان قیمت برای مجموعه ی خود می باشند. در هنگام حضور ارباب رجوع بخصوص در شهرهای بزرگ همانند تهران وجود یک سایبان برقی پارکینگ سبب رضایت ارباب رجوع و شرکت یا موسسه و … هر دو خواهد شد.

برای محافظت اتومبیل تان در مقابل آسیب های برف و باران ،نور آفتاب نیاز به یک سایبان پارکینگ ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت دارید.

برای اطلاعات بیشتر از طرق شماره های ذکر شده با ما تماس بگیرید.

برای تعویض سایبان های کهنه با سایبان های جدید ، چاپ روی سایبان های قدیمی با تعویض پارچه و همچنین خدمات تعمیر انواع سایبان ها و سقف های متحرک نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

راه های ارتباطی شما با سایبان متین : 

50 10 36 22 021
32 77 100 0912